luni, 3 noiembrie 2014

Favoritele lunii Octombrie + câteva dezamăgiri

     Hey!
   Iată că a zburat și Octombrie și începem să ne apropiem cu pași repezi de iarnă. În Octombrie am folosit câteva produse noi, unele mi-au intrat la inimă, și nu cred că o să mai iasă de acolo, iar altele m-au dezamăgit cumplit. Nu sunt foarte multe produse, asta pentru că nu am încercat prea multe lucruri noi, despre unele nu mi-am făcut încă o părere, și așa mai departe.


  
   Primul favorit este un produs destinat buzelor. În această perioadă am căutat un produs de buze care să îmi ofere hidratare, pentru că să fim serioși, nimeni nu vrea buze crăpate! Eu mi-am găsit acest produs minune, și anume Lip Butter-ul de la Nivea. Eu îl am în varianta cu Vanilie și Macadamia, își face treaba foarte bine, îmi hidratează buzele, iar dacă este nevoie le și ,,repară" și pe deasupra miroase delicios! Bine, treaba asta cu mirosul poate fi luată și ca un minus, mai ales dacă sunteți pofticioase așa ca mine :))


   Al doilea favorit al lunii este tot un produs de buze, de data aceasta un ruj. Un ruj pe care l-am purtat aproape în fiecare zi a lunii precedente, și anume un ruj Rimmel London by Kate, în nuanța 104, o nuanță superbă de altfel! Pentru că mi-a plăcut așa mult, o să urmeze cât de curând și o postare dedicată lui!

   Un alt favorit al lunii Octombrie este și brozer-ul Sol Del Rio de la Sephora, pe care vi l-am prezentat aici. L-am folosit foarte mult în luna precedentă, încă îl folosesc și sincer cred că o să îl folosesc mult și bine până o să mă plictisesc de el!


   Dacă tot am început să vorbim despre produse de față, atunci ar trebui să vă arăt și un produs wow pentru mine :D Este vorba de blush-ul Cabana Boy de la The Balm. Este un blush extrem, dar extrem de pigmentat, rezistă mult pe față, iar culoarea, zic eu e perfectă pentru această perioadă a anului.


   Pudra translucidă Primed & Poreless de la Too Faced m-a cucerit de la prima aplicare! Nu știu dacă vă amintiți postarea mea din august, în care vă povesteam că am primit o mostră tare generoasă a acestei pudre, ei bine, această mostră mi-a ajuns până acum în condițiile în care am folosit-o cam în jur de 4-5 ori, în fiecare săptămână, de când am primit-o până acum! Și încă nu am terminat-o! După ce o aplici se observă o diferență la nivelul porilor, aceștia fiind vizibil micșorați. Unica problemă rămânând pozele cu bliț, dacă le faci când folosești această pudră, o să arăți în mare parte ca o stafie.
Eu cu siguranță o să îmi cumpăr varianta full size!


   Oja de la Sephora Este o ojă care m-a copleșit! Nu știu de ce, dar am purtat-o mai mult decât am purtat alte oje vreodată! Nuanța este Milk Chocolate Chunk...


   Am și un fond de ten, care m-a impresionat : L'Oreal Infallible. Este un fond de ten care mie una mi s-a potrivit tare bine.
Din păcate trebuie să îmi cumpăr o altă sticluță pentru că bronzul meu a început să pălească, iar nuanța cumpărată nu mi se mai potrivește :(


   Mai am trei produse favorite, iar apoi putem să trecem la dezamăgiri.
   Dischetele demachiante Marionnaud, offf... sunt geniale! Nu cred că o să mai renunț vreodată la ele, chiar există o mare diferență între ele și alte dischete! 
   Essence m-a surpris tare plăcut cu calitatea fardurilor mono, dintre care preferatul meu de până acum este Vanilla Milkshake. De asemenea au făcut treabă bună și cu fardurile pentru sprâncene, iar datorită raportului calitate-preț, nu cred că pot fi bătute așa ușor de alte produse drugstore.


   Acum e momentul să vă prezint și dezamăgirile lunii. Nu prea îmi place partea asta, pentru că dezamăgirile mele sunt cu adevărat dezamăgitoare :)) Asta pentru că sunt produse foarte iubite, pe care am vrut din toată inima să le iubesc și eu!
   O să încep cu o dezamăgire mai mică, și anume rimelul de la Astor, Play It Big. Formula, mie una, personal nu îmi place, are o formulă ,,uscată" de parcă ar fi fost deschis de ani de zile, cade de pe gene în doar câteva ore și să nu mai zic că nu face absolut nimic pentru genele mele (în afara faptului că le face negre). 


   Acum o să vorbesc despre niște produse de buze, de care în primă fază am fost tare încântată, probabil din cauza valului de aprecieri pe care îl primea și probabil și din cauza faptului că așteptam de ceva timp să apară și la noi în țară. Este vorba despre Baby Lips-uri. Mie una nu îmi plac, nu hidratează, nu îmi place că rămâne pe buze ca o peliculă de ceară, pur și simplu nu îmi plac!
Am avut 3, acum am mai rămas cu unul singur, pe care mă forțez să îl termin.


   Dintre toate produsele care m-au dezamăgit vreodată, cred că ăsta m-a dezamăgit cel mai rău, asta poate pentru că aveam așteptări foarte mari de la el. Dacă mi-ați mai citit postările și în trecut, atunci știți cât de tare mi-am dorit primerul The Porefessional de la Benefit! Este... inutil. Am încercat să îl folosesc în toate modurile posibile, sub diferite fonduri de ten, peste diferite creme de față, fără cremă de față, am încercat să îl aplic in diverse moduri, cu mâna, cu burețelul, cu pensula, l-am întins, l-am tapotat, dar totul în zadar! Nu se vede nici un rezultat. Sunt foarte tristă că la mine nu funcționează. :( 


   Iar o ultimă dezamăgire, care nu ține de beauty, poate cea mai mare dezamăgire din acest an este legată de ce s-a întâmplat ieri la vot. Este trist că în România secolului 21 încă se întâmplă lucruri de genul! Mai multe despre acest subiect am scris pe pagina de facebook a blogului.
   
   Toate acestea fiind spuse eu închei întrebându-vă : pe voi ce produse v-au cucerit sau v-au dezamăgit în ultimul timp?
   V-am pupăcit, Rox
















6 comentarii:

  1. Nu stiu ce sa zic,, the porefessional e mi-nu-nat, din punctul meu de vedere! Il ador si ma intristez ca o sa se termine la un moment dat si e al naibii de scump! Dar meeeeeeeerita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adela, tu cum îl aplici? Poate fac eu ceva greșit, sincer chiar vreau să îl fac să meargă și la mine...

      Ștergere
    2. Acum am vazut comentariul! Prin miscari de tapotare/apasare usoara, fix pe partile unde am porii iesiti mai in evidenta. Nu stiu ce sa zic, de ce nu-ti merge dar mie mi se pare ceva wow. Imi lasa si pielea super fina, probabil de la siliconul din ingrediente. Te pup!

      Ștergere
    3. Și mie îmi lasă senzația aia de piele fină, care e incredibilă by the way, dar nu există acel efect de blurare. Nu știu ce să zic, or fi porii mei prea mari :))

      Ștergere
  2. Eu nu am incercat primerul de la Benefit desi ma bate gandul! De cand au aparut baby-lips ma dau aproape in fiecare zi cu unul din ele. E adevarat ca nici nu am buzele foarte uscate. Daca ti se crapa des si le simti foarte deshidratate iti recomand balsamul de buze de la Apidava pe care il gasesti in aproape orice hypermarket! Te pup :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De când i-ai făcut review-ul acela din Săptămâna Românească mă tot bate gândul să îl cumpăr, doar că e mai greu până îl găsesc... O fi oare și la Kaufland?
      Te pupăcesc :*

      Ștergere