luni, 7 iulie 2014

About my month

   Hello, pretty girls!
 A trecut ceva timp de când nu am mai postat, așa că voi începe cu scuzele de rigoare... Îmi pare tare rău că am absentat ceva cam mult luna care a trecut. Nu pot să spun că am scuze pentru asta, doar că a fost pentru mine o lună cu multe evenimente, unele mai fericite, altele mai triste, o lună cu multe lucruri de îndeplinit, o lună care pur și simplu a trecut fară să realizez. Acest aspect s-a vazut și în postările mele care au fost din ce în ce mai rare.
  Totuși nu vreau să renunț la acest colțișor al meu, fapt pentru care mă întorc la ,,treabă" și o să încerc să postez cât de des pot. Îmi mai cer o dată scuze, știu că dacă îmi doresc ca acest blog să crească trebuie să fiu constant prezentă.

  În altă ordine de idei, postarea de azi o să fie ceva mai random, o sa vă povestesc ce am mai făcut în ultima lună, ce produse am mai folosit, o să fie o postare mai amestecată, ca un fel de salată de vară :D
  În primul rând am intrat la dietă la începutul lunii trecute, și vă spun doar pentru că sunt extraordinar de fericită deoarece am slăbit în decursul acestei luni 7,5 kg. Mai am încă destul de mult de parcurs pana la rezultatele pe care vreau să le obțin, dar sunt destul de mulțumită să văd că am apucat-o pe drumul cel bun :)
*                 
  Pentru că vreau să vă povestesc despre lucruri fericite, o să trec poate la cel mai fericit lucru pe care l-am făcut în luna iunie, și anume Miți. Ei bine, nu e un lucru pe care l-am facut eu, nu? Și da, nici un lucru nu e! E pisicuța pe care am gasit-o abandonata pe stradă, și da, nu am putut să îi rezist așa că am luat-o acasă. Cred că e cel mai bun lucru pe care l-am făcut. Desigur, fiind puiuț îmi dă ceva bătai de cap. Bine, nu chiar. Ea m-a uimit cu inteligența ei, doar ca nu sunt obișnuită cu un suflețel mic prin preajmă.

  La început a dormit cu noi în pat, deoarece era o fricoasă, și dacă nu simțea căldura unui corp lângă ea nu adormea. Încă e o fricoasă, dar am învățat-o să doarmă pe un scaun, de fapt s-a învățat singură, la fel cum din prima zi s-a dus singură la lădița cu nisip pe care am improvizat-o pentru ea. Doarme toată noaptea, lucru care nu poate decât să mă bucure. Ce-i drept pe la 5-6 dimineața mă trezesc cu o lăbuță pe picior, sau cu o mușcătură de deget. Are chef de joacă, dar îi trece repede și adoarme din nou, de data asta în pat.

  Dacă în primele zile când o scoteam afară fugea înapoi în casă de frică, acum stă și miaună la ușă să iasă afară. Încă nu am curaj să o las singură prin curte. Îi e frică de câini, și sincer și mie îmi e frică sa o las neînsoțită în preajma lor. Este o minunăție mică, care mă surprinde în fiecare zi cu ceva nou.
*
  Încă din luna mai eu și prietenul meu încercăm să ne deschidem o mică ,,afacere", iar toată luna iunie am umblat după acte, legalizări, registre și așa mai departe. De săptamâna asta ne începem activitatea propriu-zisă, și dacă avem noroc și ne merge bine sperăm până la iarnă să reușim să ne deschidem un mic magazin.
  Visul nostru ar fi ca peste câțiva ani să reușim  să strângem bani si să ne deschidem o mică și cochetă cafenea în Brașov. De ce în Brașov? Pentru că anul trecut, imediat dupa ce am luat Bac-ul am plecat în prima noastră vacanță, singuri în Brașov. Orașul ne-a cucerit pe amândoi. Orașul ăsta are ceva magic, vă spun! Norocoși cei care locuiesc în el :)
*
  Cum luna iunie a fost ușor aglomerată pentru mine nu am folosit/cumpărat multe cosmetice noi. So, e foarte posibil ca majoritatea produselor pe care o să le vedeți mai jos să le fi văzut deja în alte postări.
   Pentru față am alternat folosirea a doua fonduri de ten (asta după ce CC Cream-ul s-a terminat) și anume unul nou de la Academie și cel de la Maybelline pe care l-ați văzut  aici (da, nici acum nu am reușit să îl termin). O să îi fac și celui de la Academie un review curând, până atunci vă spun doar că îmi place destul de mult :)

   Tot pentru față am folosit și luna aceasta pudra de la Sephora pe care ați vazut-o aici, a fost și în favoritele lunii mai, și încă îmi place. Recunosc că vreau să încerc și altele, dar asta doar din pură curiozitate.

   Dacă am început cu produsele pentru față o să continui cu ele. Am folosit mai mult luna asta kit-ul de corectoare Oriflame, îl am de ceva timp, dar nu l-am folosit prea mult până acum. Prefer mai degrabă corectoarele lichide, dar deocamdată am ramas doar cu acest kit.

    Loțiunea micelară de la L'Oreal am folosit-o zilnic și probabil o să o vedeți curând pe blog, într-o postare dedicată. Am folosit foarte mult și gelul de curățare de la Elmiplant și trebuie să spun că îmi place din ce în ce mai mult.

   Înca folosesc rimelul de la Yves Rocher, e atât de minunat încât aș vrea să nu se termine niciodată!

   Un alt produs pentru care pregătesc un review este tușul de la Essence. L-am folosit și pe el destul de mult.

   Pentru corp am folosit loțiunea Milk and Honey de la Oriflame și gelul de duș din aceași gamă. Îmi place mult mirosul lor, iar loțiunea este destul de hidratantă.
*
      Altă noutate ar fi că mi-am facut cont pe Instagram. Contul îl aveam de mult, dar nu îl foloseam niciodată, așa că m-am gândit să îl transform în contul blogului. Deci dacă doriți să mă urmăriți dați un click aici.
      De asemenea dacă aveți sugestii sau propuneri pentru postări, critici, sau vreți pur si simplu să îmi spuneți ceva puteți să îmi trimiteți un mail la: cret.roxana@gmail.com
  
                                                                                                                                       Pupici, Rox

   
   
  


                                                                   
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu