vineri, 11 iulie 2014

Summer Loving TAG

   Hei, hei!
  De câteva zile am văzut acest tag la Andreea, mi-a plăcut atât de mult încât de atunci m-am tot gândit la el. După ce m-am tot gândit la ce răspunsuri aș putea să aleg, m-am decis să mă mobilizez si să îl fac și eu :)
  1.   Rujul preferat vara aceasta.
  Cel mai mult și cel mai mult, în ultima perioadă am purtat un ruj Max Factor în nuanța Pink Brandy. Mi se pare o nuanță perfectă de vară. Îmi place, place, place!


  2.   Oja preferată pentru această vară.
  La oje nu am putut să mă limitez la una, așa că am ales două :D Pe ambele le-ați mai vazut pe blog, prima fiind Flormar Jelly Look în nuanța Turquoise Green, iar cea de-a doua fiind Essence, Off to Miami. Le-am folosit foarte mult în ultima perioadă.

  3.   Costumul de baie pentru vara asta.
  Ei bine, tocmai ce mi-am cumparat un costum de baie, nu am apucat încă să îl port, dar sper să reușesc să îl port vara aceasta. Este un costum no name, care mi-a plăcut din momentul în care l-am zărit pe manechin.

  4.   Băutura preferată vara aceasta.
  My all time favorite în topul băuturilor (non-alcoolice) este deliciosul Nestea de piersici. Când ies la terasă cu prietenii, toată lumea știe ce comand. Totuși când vreau să mă răsfăț puțin, cu siguranță optez pentru un cocktail Green Apple. Delicios!

  5.   Autobronzantul prefetat.
  Spre rușinea mea (sau nu), nu am un autobronzant preferat. De fapt nu am nici un autobronzant și nu am avut niciodata! Dar știti cum se spune, niciodată nu e prea târziu :D

  6.   Melodia preferată vara aceasta.
  Categoric A lu' Mamaia!
   
  Ador melodia asta! O ascult în continuu de când a apărut! Mă face să vreau la mare...

  7.   Accesoriul preferat pentru vară.
  Iar nu am reușit să mă limitez la unul! Vara îmi place să port lănțicuri și coliere mai mult decât în restul anului. Așa că am două să vă arăt. Ar trebui mentionați și ochelarii de soare, doar că ei nu au fost prezenți la ședința foto (i-am uitat în mașină).

  8.   Parfumul preferat în această vară.
  Din cele pe care le dețin în acest moment ar fi Diesel Loverdose. Este dulce-fructat, îl ador, nu numai vara!

  9.   Cartea preferată vara asta.
  Ei bine, nu am citit nimic (încă) vara aceasta. Eu sunt o mare cititoare de cărți și sincer nu aș putea alege o preferată, poate doar să le împart pe categorii.O să vă arăt totuși ultima carte citită.
  Cartea este ,,A doua șansă" de Jane Green, o carte bună, pe care se pare că și Miți vrea să o citească :)
  
  10. Ce aștepți cu nerăbdare să faci vara aceasta?
  Multe, foarte multe lucruri ar fi de spus. Aștept cu cea mai mare nerăbdare să plecăm în vacanță undeva, nu contează unde! Îmi place tare mult să vizitez, să văd locuri noi. De aseamenea vreau tare mult să îmi fac curaj și să îmi cumpăr o rochiță, pe care să o port la nesfârșit. Ar mai fi și bâlciul care se ține la noi în oraș în august, e și el destul de așteptat :)

  Acesta a fost Tag-ul, sper că va plăcut, și dacă vă doriți puteți să îl preluați! Aș fi tare curioasă să văd ce vă place și vouă vara aceasta!

                                                                                                                                          Pupici, Rox




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu