luni, 4 august 2014

Max Factor Colour Elixir review

   Hello, my gourgeous girls!
 Azi vreau să vă prezint un ruj care mi-a mângâiat buzele aproape în fiecare zi din această vară! Motiv pentru care l-am inclus și în Summer Loving TAG. Este un ruj minunat, dar asta o să vedeți și voi (sper) în cele ce urmează.

  Rujulețul acesta minunat despre care vă vorbesc este Pink Brandy din gama Colour Elixir - Max Factor. Doamne, cât îl ador! L-am cumpărat undeva prin luna Mai, și de atunci mi-a cucerit inima și buzele!
  Este foarte hidratant, are o textură cremoasă, iar finish-ul este ușor lucios. L-am comandat de pe Depozitul de Cosmetice, și sincer, nu eram prea entuziasmată de el, asta până când a ajuns pe buzele mele. A fost dragoste la prima aplicare, apoi la a doua, a treia și tot așa mai departe! 
  Este preferatul meu în acest moment, nu m-a dezamăgit cu nimic până acum. Îmi place tot la el, de la ambalaj, la miros și în mod special la modul în care se așează pe buze!


  Am uitat să menționez că ador nuanța, nu-i așa? Ei bine, da, ador această nuanță corai-portocalie-rozalie...
Da, da! Nu știu să descriu culori :)) Ideea e că îmi place mult această culoare și gata!


  Având în vedere toate aceste lucruri, nu pot să vă spun altceva decât că este un ruj care își merită banii și mai ales care merită încercat! Eu una cu siguranță o să recumpăr această nuanță, pe lângă încă câteva nuanțe care mi-au făcut cu ochiul, din această gamă.


  Ce părere aveți de Pink Brandy? Este sau nu o culoare frumoasă? Iar ca să puteți să îmi răspundeți mai ușor am decis să pun o poză cu întregul, adică cu fețișoara mea, într-o zi normală, în care purtam acest ruj.
  
  
  Sper că nu v-am speriat prea tare :))
  Voi a-ți încercat până acum Colour Elixir de la Max Factor?
  

                                                                                                                                      Pupici, Rox








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu