luni, 18 august 2014

I love punk - jumbo eyeliner pen - Essence


   Hello!
 Revin azi cu o postare, care sper o să vă fie cât de cât utilă. O să vă prezint, pe scurt, în rândurile ce urmează, un tuș - cariocă, marca Essence.
 

  Pentru acest eyeliner am avut (și incă am) tot felul de sentimente contradictorii! Cum vine asta? Este foarte simplu, și am să vă explic!
  În primul rând îmi place de mor ambalajul. Nu știu de ce, dar întotdeauna mi-a placut combinația de negru cu roz. Fiind primul meu tuș de tipul cariocă, am avut ceva dificultăți la primele aplicări, dar m-am obișnuit și totul a fost ok.
  Aplicatorul este puțin mai gros decât mă așteptam eu ( jumbo fiind, mi-l închipuiam mai subțirel, totuși).


  Nunața lui este ultra black, ei bine nu cel mai ,,ultra" negru pe care l-am vazut, nici măcar pe aproape!
Formula lui, pe de altă parte este excepțională! Nu se întinde, nu se șterge și rezistă destul de mult pe pleoape, asta dacă evident, nu vă frecați la ochi :D
  O altă problemă a lui e faptul că trebuie scuturat în continuu în timpul aplicării, am descoperit totuși că dacă îl depozitați cu ,,fundul în sus",  este mai ușor de folosit apoi (tot mai trebuie scuturat, dar există o oarecare diferență). 
  Cea mai mare problemă a mea cu acest produs se întoarce spre aplicator. L-am folosit de maxim 15 ori și vârful i s-a înmuiat și îndoit!


  Nu știu cât de mult se vede din poză, dar este extrem de dificil de aplicat cu el așa! Cu greu mai poți să trasezi o linie dreaptă, și să nu mai spun că datorită faptului că a devenit flexibil a căpătat și ,,abilitatea" de a ,,șterge" din intensitatea culorii. 


  Nu pot să spun că a fost o dezamăgire prea mare, având în vedere că m-a costat 11 lei, dar totuși a fost o dezamăgire.
  Chiar dacă îi iubesc formula și rezistența, punctele negative sunt prea multe, și cu siguranță nu o să îl recumpăr. 
  Îmi doresc totuși un tuș cariocă în continuare, deci dacă aveți o propunere, sau chiar mai multe, sunt mai mult decât binevenite!
                                                                        
                                                                                           Pupici, Rox

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu