duminică, 4 mai 2014

About my day #4

 Hey there! Ce mai faceti voi? Si voua va da ploaia o stare de melancolie, sau mi se intampla doar mie?
Postarea asta era programata pentru ieri, si daca as fi avut timp sa o scriu, probabil ca ar fi avut un aer mai vesel. Ei bine, nu o sa fie o postare trista, stati linistite :)

 Ieri am participat la un eveniment de familie, si anume un botez. Asa ca de dimineata m-am hotarat sa imi iau tot timpul necesar pentru a-mi duce la bun sfarsit toate treburile. Nu ca as fi avut mare lucru de facut, dar ma cunosc, si stiu prea bine ca daca imi las pe ultima suta de metri aranjatul si toate lucrurile pe care le facem noi fetele, devin agitata, si nu imi mai iese nimic cum trebuie.
 Practic ieri a fost o zi pentru mine, o zi in care sa ma relaxez, in care sa ma joc cu ojele pe unghii si cu fardurile in oglinda.
 Unghiutele nu au fost la final tocmai pe placul meu, dar ramasesem fara acetona si a trebuit sa le las asa cum au iesit. Daca imi urmariti blogul, probabil ca ati observat ca nu prea ma pricep eu la modele si alte lucruri din astea :D
 Sa va arat si voua despre ce vorbesc, nu?

 Nu stiu voi, dar pe mine ma incanta atat de mult tot procesul asta de coafat-machiat. Ma face sa ma simt ca o printesa care se pregateste pentru un bal. Imi place sa ma joc cu nuantele de fard, sa imi arcuiesc genele si sa imi conturez obrajorii. Toate aceste lucruri ma deconecteaza de lumea asta, ma relaxeaza si ma fac sa ma simt mai frumoasa. Nu e vorba de superficialitate sau de narcisism, e pur si simplu o senzatie care ma duce cu gandul la alte vremuri, poate mai frumoase :)
 In mintea mea aveam multe sa va scriu si sa va povestesc, dar acum, cu tastatura in fata parca nu mai imi vine nimic in cap :) Probabil e de la vremea asta urata.
 Pe voi ce va face sa va simtiti bine? 
                                                                                                                                 Pupici, Rox


2 comentarii:

  1. Ador unghiile tale şi culoare lor de vară! Parcă sunt false (sau sunt?:)) ).
    Ce tip de pensule sunt cele din poză?
    Te pup,
    www.mfashionhour.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Hi hi :3 multumesc, nu sunt :)
    Pensulele sunt Fraulein, o mare dezamagire!
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere