duminică, 11 mai 2014

About my day#5 + Oja saptamanii

 Hey! Sunt asa de fericita, ca in sfarsit mi-am luat si eu 2 oje dintr-o colectie de primavara, pe care sunt convinsa ca o cunoaste toata lumea!
 Nu cred ca mai au nevoie de nici o introducere (ta-na-na-naa) :

 La mine, in general, toata treaba cu ojele e simpla : vazut-placut-cumparat. Daca sunt intr-un magazin si vad o nuanta care imi place o cumpar, sau daca sunt in cautare de oje noi, ma duc pur si simplu in magazine si caut. Nu stau, de obicei, sa caut o anumita nuanta, dar de data asta a fost diferit... Le-am vazut, o data, de doua ori, de zece ori, si cu fiecare poza incepeau sa imi placa mai mult. V-am mai povestit in cateva postari ca orasul in care locuiesc nu se gaseste mai nimic, fiind un oras mic, iar ultima data cand am fost in Pitesti la deschiderea H&M, m-am uitat in Carrefour dupa ele, dar nu erau.
 Aseara am trecut putin prin Pitesti, dar nefiind o chestie programata nu m-am gandit din prima la ele, sau la faptul ca as putea sa le cumpar, dar in momentul in care am intrat in Jupiter m-am gandit instant ca exista o mica sansa sa le gasesc in Carrefour.
 V-am povestit si in trecut de dezorganizarea din Carrefour si de dezamagirea mea, dar am zis sa ii mai dau o sansa. Daca nu mi-as fi dorit atat de mult aceste oje probabil ca nu as mai fi intrat acolo. Dar am intrat, si cu greu am reusit sa zaresc 3 nuante din Les Blancs, fiind amestecate  cu celelalte oje L'oreal. Din nou, nu era nimeni acolo care sa ma serveasca sau sa ma ajute. Intr-un final fericit, a venit o doamna, si eu ma hotarasem deja sa cumpar nuanta Gourmandise, am luat-o din raftulet si i-am spus ca doresc sa o cumpar, bineinteles ca ea nu era atenta la mine si a inteles ca vreau sa ii aflu pretul, pe care mi l-a spus, si i-am repetat ca vreau sa o cumpar, a infascat o cutiuta de plastic in care a aruncat-o practic, si mi-a spus ca trebuie sa ma duc cu ea la casa. Totul bine si frumos, pana ma gandesc eu ca as mai vrea totusi o nuanta (Ocean Porcelaine), moment in care duduia s-a strambat la mine si a inceput sa tipe ca de ce nu am putut sa zic de la inceput, apoi a disparut cu tot cu cutiuta in care era prima oja. Am asteptat mai bine de 10 minute sa se intoarca, ca sa imi arunce si cealalta oja in cutie. Era greu sa le depoziteze in cutii separate? Era greu sa faca toate lucrurile astea cu calm? Nevermind, am plecat totusi fericita cu 2 din nuantele pe care le aveau :) Daca eram totusi mai nesimtita probabil as fi ales-o ulterior si pe ultima nuanta, doar asa sa ii fac in ciuda, dar nu am fost.  Aseara pentru ca nu mai aveam rabdare mi-am sters o unghie si am aplicat pe jumatate ambele nuante sa vad cum arata, apoi le-am asezat in fata monitorului, ca sa ma pot uita la ele mult si bine. De dimineata cu greu m-am hotarat pe care sa o aleg pentru unghiutele mele. Am ales intr-un final Ocean Porcelaine.
 Sa va arat si voua, nu?



  Sunt nuante pastelete, perfecte pentru primavara, si imi pare sincer rau ca nu am gasit mai multe nuante.
Voua v-a facut cu ochiul vreo nuanta din colectia Les Blancs?
                                                                                                                                  XOXO, Rox

2 comentarii: