joi, 29 mai 2014

Goodies #1

  Bună, dragele mele! Azi vreau să împart cu voi o mare bucurie, cel puţin pentru mine.
De curând am plasat o comandă pe Depozitul de Cosmetice, iar azi a ajuns ,,coleţelul" meu :) So, I'm happy!
Să vă arăt și vouă bunătățile mele, nu?
      (balsamul si benzile, sunt cumpărate din oraș)  
   De câteva luni tot îi dădeam târcoale site-ului, dar să fiu sinceră, eram puțin sceptică, având în vedere că nu știam prea multe despre el. Totuși luni am intrat pe site sa vad ce noutăți mai au, și am ajuns să plasez o comandă. Am așteptat tare nerăbdătoare până azi, când am primit mica comoară. Nu am cumpărat prea multe, dar eu sunt tare fericită cu noile mele ,,jucarii".
  Să vă spun că tocmai ce imi certam iubitul că nu se așează la masă mai repede cand m-a sunat curierul?
Am uitat și de mâncare și de foame și am desfăcut repede coletul. Ambalate cu grijă in zeci de folii de protecție (ei, nu chiar, dar mie atâtea mi se păreau la momentul respectiv) mă asteptau cuminți următoarele bunătăți :
  • Un rujuleț Max Factor Colour Elixir în nuanța Pink Brandy
 Nu am reușit să îi surprind nuanța adevărată sub nici o formă, care e foarte frumoasă :)
  • Două oje Essence, una Colour and Go, nuanța off to miami! și una Me & My Ice Cream, nuanța Always in my mint
  • Și un blush crema, tot de la Essence, tot Me & My Ice Cream în nuanța Ice Bomb.
 Cam astea au fost lucrurile comandate de pe Depozitul de Cosmetice. 
 Stai! Ce? Mai e ceva in colet? Dar cum? Eram absolut convinsă că asta era tot ce comandasem, și chiar asta era tot. Cei de la Depozit au fost atât de drăguți încât mi-au pus și un cadou :) Și anume incă o ojă de la Essence în nuanța wanna say hello.
  Eu sunt genul de persoană care se bucura si la o mostră, deci bănuiesc că vă puteți imagina cât de fericită am fost să descopăr mica surpriză din colet :) M-au făcut să mă bucur ca un copil, mai ales că nu a fost ceva de genul ,,cumperi de suma de ... și primești un cadou ", cum mai găsim pe alte site-uri, a fost pur și simplu o surpriză neașteptată (ăsta e pleonasm,nu? O surpriză ar trebui să fie neașteptată, nu? )
  Să trecem și la restul lucrurilor si anume cele două achizitii din oraș :
 Și anume balsamul de păr de la Garnier, care deja m-a cucerit cu mirosul lui sublim care sper din tot sufletul că o să se păstreze și în păr :) și benzile depilatoare pentru față de la Elmiplant (și da, de data asta am verificat cutia).
 Cam astea au fost cumpărăturile mele, mai am in wishlist un tuș de tip cariocă, dar nu sunt hotărâtă de la ce firmă să fie. Aveti vreo sugestie, unul care să vă placă mult?
                                                                                                                       Pupici și un mare zâmbet,
                                                                                                                                                          Rox

2 comentarii:

  1. Să le foloseşti cu plăcere :D. Nuanţele ojelor sunt super drăgălaşe :D.
    Ca şi tuş cariocă eu am folosit unul în ambalaj alb de la Flormar. E destul de bun, îmi place şi îl am de ceva timp şi nu s-a uscat. Am mai auzit de tușurile, tot cariocă, de la Essence că ar fi super bune :D.
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc :)
      Am auzit și eu câte ceva despre cel de la Essence.
      Pupici :*

      Ștergere