vineri, 11 aprilie 2014

Creioane de ochi Seventeen review

  Hei! Azi o sa va povestesc cate ceva despre creioanele mele de la Seventeen. Inainte de toate vreau sa va intreb daca si pe voi va afecteaza schimbarile astea de vreme... Pe mine cel putin ma enerveaza. Acum doua zile ma bucuram ca primavara isi intrase in drepturi, era cald si frumos, totul era o veselie, iar acum e mohorat si frig. Vreau calduraaaaaaaa!

  Dar sa revenim la ale noastre treburi! O sa incep cu cateva lucruri pe care le spun producatorii, cum ar fi ca sunt rezistente la apa, ca dureaza mult pe pleoapa si lucrul care ma incantat pe mine cel mai mult este ca, spun ei, contin vitamina e si ulei de jojoba.
  Primul, cel alb (nuanta 25) l-am primit cadou de Craciun de la o prietena. Nu mai folosisem pana atunci ceva de la ei, si rau facusem. Nu stiu restul produselor cum sunt, dar pe mine creioanele astea de ochi m-au dat pe spate. Asa ca in momentul in care am intrat in Februarie in B&B si le-am vazut, mi-am mai cumparat unul, si anume cel violet (nuanta 22). Initial nu am crezut ca o sa imi placa asa mult nuanta si ma gandeam ca o sa il folosesc combinat, in machiaje mai ,,sofisticate", dar sincer din nou m-a dat pe spate, nuanta e absolut superba!
  Si acum sa va spun de ce am ajuns sa il cumpar si pe al doilea si de ce imi doresc cat mai multe. In primul rand pentru ca rezista un timp indelungat pe pleoapa, chiar daca sunt usor cremoase nu se ,,intind" si raman la locul lor multe ore, si toate astea fara a aplica primer. Sunt extraordinar de multumita de ele si va spun sincer ca din toate creioanele pe care l-am incercat pana acum astea sunt cele mai bune.
  Am vrut sa fac si un swatch, dar vremea asta bat-o vina, mi-a cam stat in cale. O sa pun totusi o poza cat de cat mai reusita + una cu un ,,make-up" realizat cu nuanta 22. ( am pus in ghilimele, deoarece nu am facut altceva decat sa trasez o dungulita)


PS: stiu ca am zis una, dar lumina era diferita, si asta schimba tot :) + ca nu m-am putut hotari.
 Voi ce creioane de ochi iubiti?
                                                                                                                    Kisses, Rox

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu