joi, 24 aprilie 2014

Oja saptamanii#2 black and purple + un mesaj foarte important

 Hei! Azi o sa va vorbesc despre 2 lucruri, unul usor superficial (manichiura mea) si unul foarte profund, mai ales daca sunteti iubitori de animale. Initial am vrut sa fac doua postari diferite, ca doar si subiectele sunt, dar m-am hotarat la una si buna.
 O sa incep cu unghiile, pentru ca e ceva mai placut pentru toata lumea, si sincer imi e mult mai usor sa vorbesc despre asta.
  Primavara e aici, (am mai mentionat asta in aproape toate postarile mele, stiu!) si toata lumea pare nebuna dupa culori pastelate, atat la haine cat si la unghii&make-up. Evident ca nici eu nu fac exceptie, si trebuie sa recunosc ca am o adevarata pasiune pentru toate nuantele feminine si jucause. In materie de unghii trebuie sa zic pas inca, pentru ca singurele (si putinele) oje in culori pastelate pe care le am sunt dezamagitoare. Am pus ochii pe cateva tare frumoase, dar asta e alta poveste.
  De cand ma stiu am iubit negrul pe unghii. Gusturile mele s-au schimbat mult de-a lungul anilor, dar oja neagra a ramas mereu in sufletul meu. Unica mea problema pe care o am cu ,,ea" e ca oricat de atenta ai fi, mereu te murdaresti/patezi, cel putin eu asa patesc :) 
  Acum sa va arat la ce am ,,muncit" eu azi, nu?


  Trebuie sa recunosc ca dupa ce am terminat, am avut impresia ca sunt cam incarcate, si dupa ce am vazut cat de draguta e combinatia de negru cu ,,sclipirici" mi-a parut un pic rau ca nu le-am facut pe toate asa, dar pana la urma ramane o idee pentru o manichiura viitoare. 
  O sa va spun si ce oje am folosit, dar mai intai trebuie sa va zic ca dupa fiecare postare ,,m-am certat" ca nu am mentionat si preturile produselor, asa ca de acum, sper sa nu mai uit :)
 Dupa cum vedeti am folosit: o oja Miss Sporty neagra (aprox. 7 lei), oja Essence (10 lei) si o oja Astor (aprox. 9 lei).
 Si pentru partea neagra a unghiilor mele si pentru amintiriile adolescentei mele, va las cu o melodie absolut geniala.


                                                                     
                               ***
 Si acum o sa incep cu partea a doua a acestei postari, si anume cea dedicata iubitorilor si detinatorilor de animale. 
 Ca sa pot sa incep o sa va spun din nou ceva despre mine, asta doar ca sa intelegeti mai bine. Stau intr-un orasel mic (asta v-am mai spus deja) si de aproape un an stau la casa, peste o mica vale/parau, insemnand ca pentru a ajunge in curte trebuie sa trec peste un pod. Ma rog asta nu are asa mare importanta.
  Ieri de dimineata, remarc cu groaza si cu stupoare, la nici 100 de metri de casa, in parau 5 pui de caine, morti. Nu as vrea sa intru in detalii, pentru ca sincer nu as vrea sa imi amintesc ce am vazut, dar o sa o fac, pentru ca vreau sa intelegeti si voi. Doi dintre ei erau intr-o punga, iar restul erau in apropierea ei (scosi probabil de apa, sau poate ca saracutii de ei s-au zbatut sa iasa). Va spun asta pentru ca nu vreau sa va imaginati ca au ajuns acolo printr-un accident sau ceva. Au ajuns acolo datorita unui monstru nemilos, fara inima sau resentimente. Nu inteleg cum cineva poate sa fie asa o bruta, ca alt cuvant nu gasesc. Nu cred ca e chiar atat de greu, ca in momentul in care ai un animal sa fi responsabil. Nu vrei puiuti, NU iti lua catelusa sau pisica, sau animale de genul feminin, sau daca totusi iti iei si nu vrei pui, exista sterilizarea! Preturile incep de undeva de la 60 de lei si urca pana la 400de lei (cu aproximatie) in functie de animal, de rasa sau de clinica. NU e chiar atat de mult. 
 Nu toata lumea isi permite (presimt ca o sa aud asta), dar sufletul tau iti permite sa omori animalute fara aparare?!
 Normal ca nu m-am apucat sa va povestesc doar asa ca sa imi vedeti dezamagirea, m-am apucat sa va spun toate astea, ca sa fac un apel la voi, oameni cu suflet si cu iubire fata de animale si sa va rog sa transmiteti aceasta idee mai departe cunoscutilor vostri, poate asa din vorba in vorba o sa reusim sa schimbam ceva! Si da, stiu, toate lucrurile astea se cunosc, nu sunt noi si nu e o problema recenta, e o problema de cand lumea, dar eu sper ca poate cu timpul o sa reusim sa schimbam mentalitatea asta a romanului.
           “Fii schimbarea pe care vrei s-o vezi în lume”- Mohandas Gandhi

                                                                                                                            Rox



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu