marți, 8 aprilie 2014

Feelings for beauty

    Hey! Stiti acel moment in care nu poti sa adormi si gandul tau se duce departe, departe? Asa am patit eu aseara, doar ca in loc sa imi imaginez o vacanta la Mediterana (ca de obicei) eu ma gandeam la acest blog, la care din produsele mele sa le fac review-uri, la ce sa va mai povestesc.
   Si normal ca si eu la randul meu urmaresc cateva bloguri de acest gen. Cateva dintre ele sunt From Meg With Love,  A beauty tale si Georgia's mirror. Intru zilnic sa vad daca au mai postat ceva nou, si cand constat ca da citesc cu sufletul la gura continutul. Si pentru ca ele sunt adevarate surse de inspiratie pentru mine, aseara am realizat ca practic in comparatie cu adevaratele bloggerite eu nu stiu, si nu am nimic.
  Nu intelegeti gresit, nu ma compar cu bloggerite care sunt de-a dreptul geniale si care fac asta de ani de zile! Nu o sa ajung probabil niciodata la nivelul lor, my point is postarile mele sunt jalnice, probabil, dar pun mult suflet si trebuie sa stiti ca  sunt la inceput de drum si vreau sa invat cat mai multe.
  Asa ca ma gandeam ca ar fi cazul sa va povestesc cate ceva despre mine, asta daca nu v-am plictisit deja :) Si daca ati ajuns pana aici cu cititul va spun ca am 20 de ani casi, cum ar zice italianul, si imi aduc si acum aminte cand mi-am cumparat prima mea trusa de make-up. Era o ,,minunata" Ruby Rose, si se intampla cam acum vreo 6 ani. Mi se parea la momentul ala cel mai frumos lucru!
  Am fost binecuvantata cu o mama tanara, de la care am invatat tot ce tine de aranjat. Bazele machiajului le stiu de la ea, iar restul, ei bine, inca invat. Cam asa cu make-up-ul, cat despre scris... Ei bine de mica mi-a placut literatura, si inca din clasa a opta ma visam la o facultate de litere sau de jurnalism. Astazi la aproape un an de cand am absolvit liceul, am terminat un curs de frizerie ( ce naiba a fost in capul meu?! ) si sunt somera in cautarea unui loc de munca.
  Totusi nu am vrut sa renunt la pasiunile mele asa ca am inceput acest blog, cum va spuneam si in prima mea postare. Sper ca postarile mele din viitor sa va placa si poate chiar sa va ajute cu ceva.
                                                                                                                   Cu mult drag, Rox

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu