marți, 22 aprilie 2014

Iepurasul de la Nivea :)


 Hei! Ce faceti voi in aceasta ultima zi de Paste?
Pe mine m-a bucurat azi foarte tare ,,nenea" postasul cand mi-a adus un aviz postal. Si mai mare mi-a fost bucuria cand am vazut ca era un colet de la Nivea. Mi-a sarit inima in sus mai rau ca unui copilas care primeste o jucarie noua.
 Am participat acum vreo 2 saptamani la un concurs organizat de ei, dar nu credeam ca am castigat, pentru ca nu primisem nici un mail de la ei. Stiu ca in momentul inscrierii te anunta ca e foarte posibil sa nu fi anuntat in prealabil daca ai castigat, dar eu am mai castigat acum cateva luni la un alt concurs si atunci mi-au trimis un mail. Si fix faptul ca acum nu asteptam un colet m-a facut sa ma bucur si mai tare.
  Nu am castigat cine stie ce, dar eu sunt genul de persoana care se bucura la orice. Imi place sa ma bucur de orice chichineata primita sau castigata.
  Sa va spun ce am primit, nu? In punguta am gasit un gel de dus crema, un lapte de corp sub dus si faimoasa lor crema hidratanta.
 Un lapte de corp sub dus mai aveam deja (castigat la concursul de care va vorbeam mai sus).
O sa le folosesc cu mare placere pe amandoua, la fel ca restul produselor primite.
Nu imi ramane decat sa le multumesc celor de la Nivea pentru frumoasele concursuri pe care le organizeaza si sa va anunt ca inca mai aveti timp (daca va doriti) sa va inscrieti in acest concurs.
Va doresc bafta in cazul in care va inscrieti si va pupicesc pe toate!
                                                                                                         
          <a href="http://www.bloglovin.com/blog/12182317/?claim=qpk3fccfkk7">Follow my blog with Bloglovin</a>                        




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu